Content marketing w kampanii Samsung

150x110

15 października w mediach on-line ruszyła nowa kampania firmy Samsung. To pierwsze w Polsce przygotowane na taka skalę działania Content Marketing. Celem akcji jest przybliżenie odbiorcom dodatkowych możliwości, jakie dzięki współpracy z partnerami - Legimi, Endomondo i Deezer, oferuje użytkownikom swoich urządzeń firma Samsung.

Nietypowa, jak na tak dużą firmę jaką jest Samsung, akcja rozpoczęła się 15 października i potrwa przez cały miesiąc. Cztery przygotowane specjalnie, krótkie filmy: Biblioteka, Dom, Kawiarnia i Bieżnia, można będzie obejrzeć w serwisach YouTube i Facebook. Każdy z nich prezentowany będzie w mediach on-line przez tydzień. Głównym łącznikiem kampanii jest jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, skoczek narciarski, współrekordzista Polski w długości lotu narciarskiego Piotr Żyła.

Oprócz produktów i usług firmy Samsung kampania prezentować będzie usługi partnerów Samsung:

Legimi – to serwis i aplikacja umożliwiająca dostęp do ponad 5000 e-booków, jest dostępna dla wielu różnych platform elektronicznych, jednak dzięki specjalnej ofercie użytkownicy tabletów Samsung GALAXY Tab S przez 3 miesiące mają dostęp do pełnej bazy elektronicznych książek za darmo.

Deezer – jeden z największych serwisów umożliwiających słuchanie muzyki na żądanie. Dostęp do kilkudziesięciu milionów utworów – dla użytkowników Samsung GALAXY S5 i GALAXY Tab S serwis ten w wersji Premium+ oraz specjalne materiały audio i wideo przez 6 miesięcy dostępne są za darmo.

Endomondo – serwis i aplikacja idealna dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie biegając, jeżdżąc na rowerze czy uprawiają inne dyscypliny sportu. Użytkownicy telefonu Samsung GALAXY S5 przez 12 miesięcy mają dostęp do konta Endomondo za darmo.

Link do sklepu z aplikacjami SamsungApps:  http://www.samsungapps.com/main/main.as

Linki do spotów:

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_3311660337&feature=iv&src_vid=qLbhPOB4hL0&v=-mO3kQ9s8oI

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_4070413569&feature=iv&src_vid=3dLF0i2pVR0&v=qLbhPOB4hL0

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_1377393495&feature=iv&src_vid=9zmVTyQw_3I&v=3dLF0i2pVR0

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_3236857263&feature=iv&src_vid=qLbhPOB4hL0&v=9zmVTyQw_3I

Za koncepcję kampanii odpowiadają agencje Cheil Polska, Starcom oraz Havas PR Warsaw.


dostarczył infoWire.pl